A Céghmester biztonságos, és megbízható székhelyszolgáltatás lehetőségével várja az új ügyfeleit. A korábbi tapasztalataikból, és más székhelyszolgáltatások hibáiból tanulva dolgoztak ki egy olyan stratégiát, mely biztosítja a cégeket arról, hogy az ő fiókjaikban biztonságban lesznek a postai küldeményeik. Nem csak biztonságban, hanem teljesen feldolgozva, szükség esetén továbbítva, precízen rendszerezve, és persze őt magát is tájékoztatják minden nap arról, hogy ha érkezett küldeménye.
A két előnyt már össze is foglaltuk a fentiekben, de röviden részletezném is, hogy ezek miért előnyösek:
A Céghmester székhelyszolgáltatásánál olyan munkatársak dolgoznak, akik már korábban is dolgoztak székhelyszolgáltatóknál, azaz nagyobb tapasztalattal rendelkeznek, nem kezdők a szakmában. Ebből fakadóan a hibázási lehetőség jóval alacsonyabb – olyannyira, hogy nem is volt eddig példa arra, hogy a székhelyszolgáltató mulasztása okán eltűnt volna egy levél. A precizitás tehát egy olyan alapvető irányelve a szolgáltatónak, melyre nagy hangsúlyt fektetnek. A másik irányelv pedig a maximális segítőkészség, támogatás – azaz valóságos „személyi titkárnőként” funkcionál a szolgáltatás, és amellett, hogy fogadja, és rendszerezi a küldeményeket, tájékoztatja is minden nap az ügyfeleket, hogy érkezett –e levél, és ha igen, akkor mennyi, kitől. A megbízhatóság abban is megnyilvánul, hogy a Céghmester külön kérésre továbbítja is a leveleket a megfelelő személyeknek, például az ügyfél könyvelőjének. Azaz a határidők tartásában, gördülékeny adminisztrációban, és a háttérfeladatok megkönnyítésében maximálisan, precízen támogatják az ügyfeleiket.